Donaties zijn onmisbaar voor Prachtmens. Het doel van Prachtmens uitdragen en de projecten realiseren kunnen we niet alleen. Met uw steun als donateur werken we er samen aan om dit mogelijk te maken.

Doneren kunt u doen als bedrijf of als particulier.

Stichting Prachtmens heeft de ANBI status (Algemeen Nut Beogende Instelling). Als een goed doel aangemerkt is als ANBI dan weet u zeker dat er geen schenkbelasting betaald hoeft te worden over uw schenking. Voor ANBI’s is er namelijk een algehele vrijstelling opgenomen. Uiteraard moet de verkrijging wel het algemeen belang dienen. Op deze wijze komt uw schenking volledig ten goede aan de doelstellingen van de ANBI.

Door de ANBI status is uw donatie is aftrekbaar van uw inkomen, waardoor u minder belasting betaalt.

Eenmalige donatie

U kunt uw donatie handmatig overmaken op rekening: NL 03 TRIO 0338 4187 25 tnv Stichting Prachtmens. Als u voor een specifiek project wilt doneren, vermeld dit dan bij uw donatie.

Of doneer eenmalig via de knoppen hieronder.

Doneren via terugkerende automatische incasso

Velden met een * zijn verplicht.

Bedrag*

Ik ontvang graag de nieuwsbrief van Stichting Prachtmens

Ik heb alles gecontroleerd en ga akkoord met bovenstaande SEPA incasso*

Doneren via crowdfunding

Op dit moment loopt er geen actieve crowdfunding campagne.

De crowdfunding campagne voor het project over depressie is op 20 december 2016 succesvol beëindigd. Na 35 dagen stond de teller op 104%, waarmee het budget voor het drukken van het boek Licht over donker bij elkaar is gehaald. We bedanken alle donateurs hiervoor!

Het boek Licht over donker bestellen kan in de webwinkel.